כמעט כל מנהל מבין כיום שמראה המשרד הוא חלק בלתי נפרד מהגורמים המשפיעים על המוטיבציה של העובדים, על מצב רוחם ועל התפוקה שלהם. מאחר והפעילות העסקית תלויה במידה רבה בכוח האדם הקיים ובמצב הרוח שלו, אין ספק שעל הנהלת העסק לדאוג לספק לעובדים סביבת עבודה נעימה, נקייה ומסודרת, כזו שמעודדת עבודה ועשייה. אם כן, נסו לשער לעצמכם איך מרגיש עובד שמגיע למשרד בשעת בוקר מוקדמת ומגלה כלים מטונפים בכל פינה, אבק על השולחנות, ערימות אשפה במטבח או בשירותים ואף שטיחים שאינם נקיים או סימני בוץ בכניסה.

סביר להניח שהוא מרגיש שהמקום אינו משקיע בעצמו ובוודאי שלא בעובדיו, ואם ההנהלה אינה משקיעה בעובדיה, מדוע שהעובד ירצה להשקיע בה בחזרה?
אם כן, איך תוכלו לשמור על סביבת עבודה נקייה ונעימה עבור העובדים שלכם, ואיך תוכלו לשפר את מצב רוחם, את האווירה הכללית ובעיקר את המוטיבציה שלהם?

חברת ניקיון לטיפול יסודי ושוטף

כדי להבטיח שהמשרד יישאר נקי ומסודר בכל עת, אתם בוודאי לא צריכים לתפוס מטאטא בכל בוקר או להעביר סמרטוט עם הגיעכם למשרד. כל שאתם באמת צריכים זה למצוא חברת ניקיון מקצועית ואיכותית ולהפקיד בידיה את המלאכה. עם זאת, מומלץ שלא תתפשרו ותבחרו בחברה הזולה ביותר או בחברה שאיננה מציעה את השירותים הרלוונטיים לכם. היו ברורים ומדויקים, והגדירו את הצרכים שלכם בצורה המדויקת והטובה ביותר. למשל, אם השטח החשוב לכם כולל גם את חדר המדרגות, את הלובי או את החניון – על חברת הניקיון לדעת זאת כדי להציע ניקיון יסודי בכל השטחים הרלוונטיים לכם. כך העובד ירגיש נינוח יותר כבר עם צאתו מהמכונית, ועוד לפני שהעביר את כרטיס העובד שלו בשעון הנוכחות.

כדי לבחור חברה בצורה נכונה וטובה, הנה כמה שאלות שכדאי לכם לשאול את עצמכם מראש:

אילו שטחים נכללים תחת אחריותה של חברת הניקיון?
מטבח, שירותים, לובי, חניון, חדר ישיבות וכל חלל אחר המוגדר תחת אחריותכם – יוגדר תחת אחריותה.
מה תדירות הניקיון הנכונה לכם?
משרד פעיל מאוד זקוק לשירות ניקיון יומיומי, ובמקרים רבים ייתכן שתזדקקו לניקיון שיתבצע פעמיים ביום.
מי אחראי לחומרי הניקיון?
עדיף שחברת הניקיון תדאג לציוד ולחומרים במקומכם.

בנוסף, שימו לב שחברת ניקיון – להבדיל משירות של מנקה פרטי – תוכל להבטיח לכם גם רצף עבודה. מנקה חולה פשוט לא יגיע לעבודה, מה שאומר שהמשרד יצבור לכלוך רב. חברה מקצועית תדאג להציב מנקה חלופי כדי שלא תרגישו את ההבדל.